وبلاگ UPS

چرخه-عمر-سازمان-نوید-سیفی-مشاور-کسب-و-کار-UPS

چرخه عمر سازمان

commentبدون دیدگاه
چرخه عمر سازمان The Business Life Cycle کارشناسان مختلف درباره این که چرخه عمر سازمان(شرکت، کسب و کار) دارای چند مرحله است، نظرات گوناگونی دارند، اما در اصل پنج مرحله برای چرخه عمر کسب و کارها جود دارد. کسب و…
شراکت-در-کسب-و-کار-نوید-سیفی-ups

شراکت در کسب و کار

commentبدون دیدگاه
شراکت در کسب و کار Partnership in Business مقدمه: هنگامی‌که قرار باشد دو یا چند نفر یک کسب و کار را با هم انجام دهند تا بتوانند باهم درآمد بیشتری بدست بیاورند، باید پیامدهای تصمیم‌گیری برای راه اندازی یک شرکت…
فرایند-حل-مساله-در-سازمان-نوید-سیفی-UPS

فرآیند حل مسأله در سازمان

commentبدون دیدگاه
فرآیند حل مسأله در سازمان مقدمه همواره، مدیران و کارکنان سازمان‌ها با انبوهی از چالش‌ها روبرو می‌شوند. از سویی دیگر، راه‌حل‌های دیروزی برای پاسخ به مشکلات امروزی، دیگر کارآمد نیستند و ارائه راه‌حل‌های ناکارآمد که منجر به تکرار مشکلات سازمان…
طرح-توجیهی-اقتصادی-نوید-سیفی-UPS

تجزیه و تحلیل امکانسنجی

commentبدون دیدگاه
تجزیه و تحلیل امکانسنجی Feasibility Analysis موفقیت در کسب و کار نیازمند چیزی بیش از یک ایده جدید و عالی است. هنگامی که کارآفرینان ایدهایی را برای کسب و کار تهیه می‌کنند، گام بعدی انجام تجزیه و تحلیل امکانسنجی است.…
طرح-کسب-و-کار-نوید-سیفی-UPS

ضرورت تدوین طرح کسب و کار

commentبدون دیدگاه
ضرورت تدوین طرح کسب و کار Business Plan هر کارآفرینی که در حال انجام یک فعالیت بازرگانی بوده یا درصدد راه‌اندازی یک کسب و کار جدید است نیازمند طرح کسب و کاری مبتنی بر یک درک صحیح از واقعیت است…
استراتژی-بازاریابی-نوید-سیفی-UPS

راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی‌ – قسمت دوم

commentبدون دیدگاه
راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی‌ – قسمت دوم Guide to Creating a Marketing Strategy قسمت دوم(پایانی) در قسمت اول تدوین استراتژی بازاریابی، درخصوص عناصر کلیدی یک استراتژی بازاریابی موفق و تعیین بازار هدف مطالبی ارایه شد. در این قسمت موارد تجزیه…
استراتژی-بازاریابی-نوید-سیفی-UPS

راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی‌ – قسمت اول

commentبدون دیدگاه
راهنمای تدوین استراتژی بازاریابی‌ – قسمت اول Guide to Creating a Marketing Strategy قسمت اول مقدمه تدوین استراتژی بازاریابی برای هر کسب و کاری حیاتی است. کسب و کار شما بدون استراتژی بازاریابی، در بدست آوردن مشتریان ایده‌آل برای کالا…
بازاریابی-تلفنی-نوید-سیفی-UPS

راهنمای بازاریابی تلفنی

commentبدون دیدگاه
راهنمای بازاریابی تلفنی مقدمه در برنامه بازاریابی، مبحثی تحت عنوان آمیخته بازاریابی(Marketing Mix 4Ps) است که در ذیل بخش ترفیع(Promotion) آن، به بازاریابی تلفنی به‌عنوان یک روش در بازاریابی مستقیم، اشاره می‌کند. بازاریابی تلفنی مزایای بیشتری نسبت به انواع دیگر…
امروزه تغییرات در محیط بازار شتاب بیشتری به‌خود گرفته، تعداد رقبا بطور چشمگیری افزوده شده‌ و شرایط اقتصادی ناپایدار است. از این رو مدیران و کارکنان سازمان‌ها هر روز با انبوهی از چالش‌ها روبرو می‌شوند؛ ولی دیگر راه‌حل‌های دیروزی برای پاسخ به مسایل امروزی، کارآمد نیستند. راه‌حل‌های ناکارآمد، منجر به تکرار مشکلات سازمان شده و هزینه‌های فراوانی را برای سازمان در‌‌بر خواهد داشت.مدیران برای مقابله با این چالش‌ها و تهدید‌ها، به صورت بی‌سابقه‌ای از حل فرایندی مساله با بهره‌گیری از مشاوره برای خود، سازمان و کارمندان، استقبال می‌کنند. البته مدیرانی هم هستند که بنا به دلایلی(که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود)، حل مساله را نادیده می‌گیرند.

موانع حل مساله در سازمان‌ها

commentبدون دیدگاه
موانع حل مساله در سازمان‌ها مقدمه امروزه تغییرات در محیط بازار شتاب بیشتری به‌خود گرفته، تعداد رقبا بطور چشمگیری افزوده شده‌ و شرایط اقتصادی ناپایدار است. از این رو مدیران و کارکنان سازمان‌ها هر روز با انبوهی از چالش‌ها روبرو…
فهرست