برنامه فروش در دوران کرونا ویروس

برنامه اجرایی فروش B2B در دوران کرونا ویروس

A Coronavirus Action Plan for B2B Sales

درآمد مطمئن ایجاد کنید
  • اقدام سریع برای ارزیابی مشتریان، محصولات، کانال‌های توزیع و محدوده جغرافیایی حضور مشتریان
  • ایجاد یک تیم قوی و چابک برای انجام معاملات مهم و اساسی در مواجهه با فرصت‌های پیش رو
  • ترسیم یک نقشه برای تعیین نقاط درآمدزای بلقوه از مشتریان و محصولات به عنوان راهنمای سرمایه گذاری
  • ایجاد یک تیم در راستای انجام هماهنگ عملیات فوری
نحوه ارایه ارزش را اعلام کنید
  • تماس با مشتریان برای نشان دادن توانایی، مشارکت و در دسترس بودن
  • شناسایی اولویت سفارش‌ها برای اعلام قدردانی و همدلی
  • در صورت لزوم، مرور مجدد انتظارات مشتری
  • ایجاد سهولت در خرید دیجیتالی و راه اندازی کمپین‌های هدفمند
  • استفاده از عناصر ارزش، برای تعریف مجدد پیشنهادات معمول و جدید
مراقب حاشیه سود باشید و نرخ بازگشت سرمایه در هزینه‌های ورود به بازار را بهینه کنید
  • عدم تخفیف زیاد و ناسنجیده بر روی قیمت‌ها
  • لحاظ کردن سرمایه گذاری ها بر روی استراتژیک ترین مشتریان
  • سرعت بخشیدن به تغییر در ظرفیت فروش، از جمله محاسبات جدید برای فروش مجدد و فروش جانبی(مکمل)
  • انتقال و کاهش دادن بازاریابی و فروش حضوری به کانال‌های دیجیتال
  • مطابقت ظرفیت فروش با فرصت‌های جدید در بازار
  • تاحد امکان کاهش هزینه پوشش دهی و توزیع
  • بودجه بندی سرمایه گذاری برای توجیه و تعیین نقش هر مبلغی که هزینه می‌شود
از بکارگیری تکنولوژی برای فروش استقبال کنید
  • مجهز کردن تیم فروش به فن‌آوری برای فروش از راه دور
  • ترغیب کردن مشتریان، شرکای تجاری و کارکنان برای خو گرفتن و همکاری برای استفاده از خدمات جدید
  • مسلح کردن تیم فروش به منظور ارایه یک بازی عالی در محیط مجازی
  • استفاده از آنچه اموخته‌اید برای اولویت بندی نقشه راه دیجیتال
  • تسریع در انتقال از شیوه فروش قبلی به مدل فروش دیجیتال
کارکنان ماهر خود را حفظ کنید و آن‌ها را رشد دهید
  • اطمینان بخشی(قوت قلب دادن) به تیم فروش، به ویژه به افراد برجسته تیم
  • مبانی اساسی را دوبرابر کنید: مربی گری فرد به فرد، مدیریت قیف فروش و برنامه‌ریزی مالی
  • ‌فرهنگ سازی استفاده بیشتر از فضای مجازی
  • حرکت سریع به منظور پرکردن شکاف استعدادی
  • ارزیابی مجدد کارکنان به منظور آمیختن آنچه شما نیاز دارید و آنچه آنها در آن عالی به نظر می‌آیند
  • آموزش و توانمند کردن کارکنان خط مقدم، درخصوص رفتارهایی که لازم است در محیط جدید بدانند تا موفق شوند

این مطلب توسط نوید سیفی(MBA&DBA Graduate)، ترجمه (ویرایش و بازنویسی) شده است.

منبع: https://www.bain.com

By Mark Kovac, Jamie Cleghorn, Thomas Whiteley and Wade Cruse

March 20, 2020

نحوه انتشار مطلب: ذکر نام نوید سیفی و آدرس سایت www.upseifi.ir .

ممکن است بخواهید قبل از هر اقدامی، با یک مشاور کسب و کار مشورت کنید.
رویکرد مشاوره‌ای ما برای مدیریت حفظ و توسعه کسب و کارها، UPS نامیده می‌شود.
برای دریافت خدمات مشاور کسب و کارUPS  (راه حل های کاربردی منحصر به فرد)، برروی همین متن کلیک کنید.
, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده + پنج =

فهرست