UPS چیست؟
راهحل، پاسخ یا پاسخهای پیشنهادی در راستای حل یک سوال یا رفع یک مساله است. راهحل در کسب و کار، ممکن است محصول، خدمات یا شیوه ارایه آن به بازار باشد. خدمات مشاورهای، ترکیبی از ایدهها و روشهایی (از طراحی یک مدل کسب و کار یا طرح بازاریابی تا تعیین تکنیکهای بازاریابی) است که مشاور درمسیر دستیابی به اهداف، از آنها برای کمک به یک شرکت(برای غلبه به مشکلات و بهبود عملیات)، استفاده میکند.
کاربردی بودن، قابلیت یک ایده یا یک روش در قدرت عملیاتی شدن آن، است. کاربردی بودن در کسب و کار، امکان انجام و تواناسازی شرکت در استفاده از راهحلهای موثر برای دستیابی به اهداف است. مشاور با شناخت از تواناییهای شرکت(مالی، منابع انسانی، تجهیزات و …) امکان بکارگیری و عملیاتی کردن راهحلها را بررسی کرده تا شرکت بتواند تحت یک پروژه، راهحلها را اجرا کند.
منحصربه فرد، یگانه بودن و خاص بودن است. منحصربه فرد در کسب و کار، ایجاد تمایز نسبت به رقبا با استفاده از روشهای متفاوت اجرای راهحلها است. همه مشتریان شرایط عمومی خاص و درعین حال نیازهای اختصاصی دارند. مشکلات کسب و کار برای اغلب شرکتها یکسان است، هر پاسخی که در مواجهه با مسالهای بهعنوان ایده مطرح میشود هم ممکن است در شرکتهای مختلف راهحل فرض شود. ولی شیوه اجرایی کردن راهحل میتواند تفاوت ایجاد کند و پیاده سازی متفاوت روشها، شرکت را نسبت به رقبا، منحصربه فرد میسازد. مشاور با ریشهیابی مشکل، راهحل ارایه میدهد و با شیوه متفاوت کاربردی کردن راهحل، میتواند نتایج منحصربه فرد را برای کسب و کار، به ارمغان بیاورد.
مدیریت سنتی در دهههای گذشته موفقیتهایی را بهدنبال داشته است، اما روشی قدیمی است که به اندازه کافی برای ایجاد تفاوت در بازار رقابتی امروز، موثر نیست. زیرا بطور کلی در چند سال گذشته، پرسشهای سازمانها تا به امروز تفاوت چندانی نکرده است، اما دیگر پاسخهای دیروز ما برای پرسشهای امروز سازمانها کارآمد نیستند.
رویکرد ما به تغییر مدیریت سنتی در کسب و کار، UPS نامیده میشود. این رویکرد به مشتریان ما کمک میکند تا ریسکها را مدیریت کنند، از شانس بیشتری برای تحقق نتایج برخوردار شوند و در بازار رقابتپذیر شوند.
بنابراین ما ارایه دهنده راهحلهایی هستیم که با محیط بازار و نوع کسب و کارتان، متناسب است، در مرحله اجرا، موثر و کاربردی است و به شیوهای عمل میکنیم که نزد مشتریانتان منحصر بهفرد باشند.


ما کی هستیم؟
ما یک گروه مشاوره مدیریت توسعه کسب و کار هستیم که با استفاده از تخصص و تجارب خود در بازار، مدیران را در دستیابی به نتایج علمی و کاربردی با کارآیی بالا، کمک میکنیم. مشتریان خود را یاری میدهیم تا تصمیمات بهتری اتخاذ نموده، عملکرد کسب و کار خود را بهبود دهند و بازدهی بیشتری را ایجاد کنند.
ما برای دستیابی شما به راهحلهای بهتر تلاش میکنیم. راهحلهایی که منحصربهفرد، کاربردی، جامع و پایدار باشند.
از آنجاییکه به کسب و کار از دیدگاه مدیریت اجرایی نگاه میکنیم و به مشتریان خود کمک میکنیم تا تصمیم بگیرند: میخواهند کجا بروند؟ و چگونه میتوانند به آنجا برسند؟
بنابراین، به مدیران کمک میکنیم تا از میان راهحلهای پیشنهادی بهترین تصمیم را انتخاب کنند، این تصمیمها را به اقدامات تبدیل کرده و موفقیتهای پایدار داشته باشند.

ما چهکاری انجام میدهیم؟
ما حلمساله را از طریق برنامهریزی استراتژیک (از طراحی برنامه استراتژیک تا ارزیابی برنامه در مرحله پیادهسازی راهحل) انجام داده و به صاحبان کسب و کار کمک میکنیم تا با کسب مهارتهای لازم برای مدیریت بازار، شرایط فعلی خود را بهبود بخشیده، در راستای دستیابی به وضعیت مطلوب حرکت کنند و آنرا توسعه دهند.
هنگام مشاوره، به شما وعدههای دروغین در مورد دوبرابر شدن درآمدتان ظرف مدت چند ماه را نمیدهیم.
بنابراین، ابتدا تخصص و تجربه خود را برای تدوین یک برنامه راهبردی در اختیارتان گذاشته و پس از اطمینان از کارایی برنامههای تدوین شده و توان اجرایی تیم عملیاتی شما، آن را به اجرا در میآوریم تا نتایج ملموس و تاثیرگذاری را به دست آورید.

روش مشاوره ما چگونه است؟
اصل مهم برای هر پروژه موفق، ایجاد یک رابطه موثر و بر پایه اعتماد است. بنابراین ابتدا وقت خود را به گوش دادن و سوال کردن برای اطمینان از درک صنعت شما، مدل کسب و کار و اهدافتان، اختصاص میدهیم.
شیوه مشاوره ما، برپایه ارائه راهحلهای کاربردی منحصربهفرد Unique Practical Solutions(UPS) ، است. این رویکرد برگرفته شده از روش مشاوره مساله گرا (Problem Based Consulting) و براساس مفهوم مشاور-مربی (Coach-Consultant Concept) است.
در هر یک از گامهای مشاوره، سه نقش اساسی را ایفا میکنیم:
-مشاور(تشخیص دقیق و ریشهای مساله، ارایه راهحل)
-معلم(آموزش تیم عملیاتی)
-مربی(همراهی با مجریان برنامه تا دستیابی به اهداف)